16 Aralık 2011 Cuma

Bir Çocuk Sevdim 14.Bölüm izle

Bir Çocuk Sevdim 14.Bölüm izle
Bir Çocuk Sevdim 14.Bölüm izle, Bir Çocuk Sevdim 14.bölüm tek parça izle, Bir Çocuk Sevdim 16 aralık cuma izle, Bir Çocuk Sevdim izle, bir çocuk sevdim son bölüm izle
16 aralık cuma günü kanal d ekranlarında yayınlanacak olan bir çocuk sevdim dizisinin 14.bölümünde ;Sinan’ın annesi Seda, artık Mine’nin evindedir. Torunu Hasan’a yakın olmak için nasıl bir plan yapacaktır?
Merve’nin, Sinan’ı arama çabaları sonuç verir. Şimdi sıra Mine’yle ikisini buluşturmaya gelmiştir. Ve bunu sağlamak için her yolu deneyecektir.

Turan, gizlice evlenen Erdal ve Funda için ailesine yakışan bir düğün yapacağını bildirir. Yeni evli çift bu habere çok mutlu olur.
Timur, Mine’nin gönlünü kazanmaya başlamıştır. Mine’ye de oğluna da gözü gibi bakmaktadır. Bir gece Mine ve Timur dışarıdayken Hasan, Merve’yle yalnız kalır. Eve döndüklerinde karşılaştıkları manzara korkunçtur.

Sebahat’a duyduğu aşkla ailesi arasında kalan Turan yol ayrımındadır. Fakat olaylar onun kontrolü dışında gelişecektir. Esmahan bir yandan Emine’yle uğraşırken, öte yandan kocasındaki değişikliğin izini sürer. Emine ise Bekir’le görüşmeye başlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder