16 Aralık 2011 Cuma

Adını Feriha Koydum 39.Bölüm izle

Adını Feriha Koydum 39.Bölüm izle
Adını Feriha Koydum 39.Bölüm izle, Adını Feriha Koydum 16 aralık cuma izle, Adını Feriha Koydum 39.bölüm tek parça izle, Adını Feriha Koydum izle, adını feriha koydum son bölüm izle

16 aralık cuma günü show tv ekranlarında yayınlanacak olan adını feriha koydum dizisinin 39.bölümünde ; Nişan gerçeği ile yüzyüze kalmak Emir için bardağı taşıran son damla olur. Emir büyük bir öfke ile tamamen içine kapanırken, Feriha bu kez ona gerçekleri anlatmaya kararlıdır. Cansu’nun nişan fotoğrafı sayesinde yaşadığı zafer ise Emir’in apartmandan taşınma kararını öğrenmesi ile gölgelenir. Fotoğrafın Emir’in eline nasıl geçtiğini anlamaya çalışan Feriha’nın parçaları birleştirmesi zor olmaz. Feriha ve Seher karşı karşıya geldiklerinde yaşananlar ise kapıcı dairesini altüst eder. Sanem, Ünal’la geçirdiği gecenin ardından dikkatli adımlarla hedefine yürümeye başlar. Levent, kardeşini görme ısrarını sürdürürken Nevbahar’ın aldığı bir karar Sanem için de Levent için de sürpriz olacaktır. Feriha’nın Emir’le konuşma çabası karşılıklı bir sinir savaşına döner. Sonunda Emir’in patlaması, Feriha’ya ikisinin de unutamayacağı bir adım attırır. Gecenin karanlığı Emir ve Feriha’yı nereye sürükleyecektir?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder