30 Aralık 2011 Cuma

Adını Feriha Koydum 41.Bölüm izle

Adını Feriha Koydum 41.Bölüm izle
Adını Feriha Koydum 41.Bölüm izle, Adını Feriha Koydum izle, adını feriha koydum son bölüm izle,Adını Feriha Koydum 41.Bölüm Tek Parça izle,Adını Feriha Koydum 30 aralık cuma izle
Adını feriha koydum dizisinin 41.bölümüne ait fragmanı sitemizden takip edebilirsiniz.Dizinin bu haftaki bölümünde;Halil’in akıl hastanesinden kaçma haberi kapıcı dairesinde bomba etkisi yaratır. Feriha’nın tehdit altında olmasıyla çılgına dönen Emir, nişan olayının arkasındaki gerçekleri öğrenmeye kararlıdır. Emir, Feriha’yı korumak için apartmandan ayrılmaktan vazgeçer. Öte yandan Emir’in ev aldığını öğrenen Ünal’ın tepkisi çok sert olur. Levent, aşk itirafının ardından Feriha ile aralarına giren mesafenin acısını yaşar. Oğlunun hayatını merak eden Nevbahar ise Levent’in Feriha’ya olan duygularını öğrenir. Koray ve Gülsüm’ün arkadaşlıkları ilerlerken Hande ise Koray’ın hayatında yeni biri olduğundan şüphelenir. Gülsüm, Hande’nin alarma geçmesiyle zor anlar yaşayacaktır. Yaklaşan yılbaşı gecesi, Hande’nin partisinde yeni yıla Emir’le birlikte girmeyi planlayan Cansu’yu heyecanlandırırken, yılbaşı gecesi herkes için büyük sürprizlerle doludur

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder