30 Aralık 2011 Cuma

Bir Çocuk Sevdim 16.Bölüm izle

Bir Çocuk Sevdim 16.Bölüm izle
Bir Çocuk Sevdim 16.Bölüm izle, Bir Çocuk Sevdim izle, bir çocuk sevdim son bölüm izle,Bir Çocuk Sevdim 16.Bölüm Tek Parça izle,Bir Çocuk Sevdim 30 Aralık Cuma izle
Bugün kanal d ekranlarında yayınlanacak olan bir çocuk sevdim dizisinin 16.Bölümünde heyecan ve duygu yüklü anlar devam ediyor.Dizinin bu haftaki bölümüne ait fragman sitemizde yer almıştır.Diziye ait bilgilerde sizlerle sunulmuştur.Mine hemen hastaneye koşar. Öte yandan Derin de başka bir acı haberle sarsılmıştır. Sinan kendini onun yanında bulur. Turan’a yönelen kurşun, herkesi korkulu bir bekleyişe iter. Bütün aile hastanede dua ederken, başlarına gelen felaketin nedeni çok geçmeden anlaşılır. Turan-Sabahat ilişkisi artık ortaya dökülmüştür. Üstelik tehlike ikisi için de geçmiş değildir. Sabahat’in belalısı İhsan, polis tarafından aranırken izini kaybettirmeyi başarmıştır.Sinan her şeyi göze alarak Mine’yle görüşmeye gider. Hastaneden ayrılamayan Mine için durum şimdi çok daha zordur. Bu süreç Timur’la daha da yakınlaşmalarını sağlar. Bu arada Derin ve Bekir, gizli bir işbirliği içindedir. Sinan, kendisi için hazırlanan planı öğrendiğinde tepkisi çok sert olur. Fakat olaylar beklenmedik biçimde gelişir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder