9 Aralık 2011 Cuma

Bir Çocuk Sevdim 13.Bölüm izle

Bir Çocuk Sevdim 13.Bölüm izle
Bir Çocuk Sevdim 13.Bölüm izle, Bir Çocuk Sevdim 13.bölüm tek parça izle, Bir Çocuk Sevdim 9 aralık cuma izle, Bir Çocuk Sevdim izle, bir çocuk sevdim son bölüm izle
Kanal d ekranlarında 9 aralık cuma günü 20:00 da yayınlanacak olan bir çocuk sevdim dizisinin 13.bölümü sizlerle olacak.Dizinin bu haftaki bölümünde ;Mine çok öfkelidir. Timur’a olan güveni sarsılmıştır. Oğlunu da alıp evi terk eder.
Timur ise pişman olur, Mine’yi geri getirmek için her şeyi yapmaya hazırdır. Aralarında ne geçtiğini bilmeyen Turan da, kızını üzdüğü için Timur’a kızgındır. Öte yandan Sinan, Derin’i ailesiyle tanıştırır ve şirketi kurtaracak olan projeye girişirler. İkisi arasında duygusal bir ilişki başladığını hisseden Bekir buna sevinirken, Seda temkinlidir. Zaten yalanlar söyleyerek oğlunun hayatını mahvettiği için vicdan azabı çekmekte, yüzünü bile görmedikleri torununu merak etmektedir.Sebahat, tehlikeli de olsa ameliyata girmeyi kabul eder. Turan endişelidir. Annesini püskürtüp gece hayatına devam eden Emine’yi de aklından bile geçmeyecek bir karşılaşma beklemektedir.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder