9 Aralık 2011 Cuma

Adını Feriha Koydum 38.Bölüm izle

Adını Feriha Koydum 38.Bölüm izle
Adını Feriha Koydum 38.Bölüm izle, Adını Feriha Koydum 38.bölüm tek parça izle, Adını Feriha Koydum 9 aralık cuma izle, Adını Feriha Koydum izle, adını feriha koydum son bölüm izle
9 aralık cuma günü show tv ekranlarında yayınlanacak olan adını feriha koydum dizisinin 38.bölümünde yaşanacaklar ;Emir ile Feriha kapıcı dairesinde romantik anlar yaşamaktadırlar.Mehmet’in kapıcı dairesine girmesi ve onları görmesiyle duygusal anlar bitmiş aralarındaki engellerin farkına varmışlardır.Emir ile Feriha arasındaki yakınlaşma Cansu’nun canını sıkmaktadır.Sophie’nin araba borcunu kapatmak için verdiği para yanlış anlamalara neden olmuş buda ayrı bir sıkıntı oluşturmuştur.Emir apartmandaki varlığının artık Feriha’ya zarar verdiğinin farkındadır.Apartmadan çıkmak için karar almıştır ama aşıkları yeni bir tehdit beklemektedir.Adını Feriha Koydum 38.bölümü ile yine size duygusal anlar yaşatacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder