23 Aralık 2011 Cuma

Bir Çocuk Sevdim 15.Bölüm izle

Bir Çocuk Sevdim 15.Bölüm izle
Bir Çocuk Sevdim 15.Bölüm izle, Bir Çocuk Sevdim 15.bölüm izle, Bir Çocuk Sevdim 15.bölüm tek parça izle, Bir Çocuk Sevdim 23 aralık cuma izle, Bir Çocuk Sevdim izle, bir çocuk sevdim son bölüm izle
23 aralık cuma 2011 de kanal d ekranlarında yayınlanacak olan bir çocuk sevdim dizisinin 15.bölümünde;Timur’un kızı Merve’nin düzenlediği oyunla Mine ve Sinan karşılaşırlar. Mine ilk aşkı Sinan’ı karşısında görünce büyük bir şok yaşar. Geçmişi ve onu neden bırakıp gittiğini sorgular. Mine, büyük bir karmaşanın içine girer ve ne yapacağını bilemez. Öte yandan Merve halen Mine’yi babasından uzaklaştırmaktan vazgeçmediği için Sinan’ı arar ve görüşmek istediğini söyler. Merve’yi Sinan’la buluşmasında hiç beklemediği büyük bir sürpriz beklemektedir. Mine ilk aşkı Sinan’ı gördükten sonra bu karşılaşmayı kafasından silemez ve Sinan’ı arayarak görüşmek istediğini söyler. Geçmişte yaşananları ve ablası Emine’nin arkasından çevirdiği tüm yalanları da öğrenen Mine, ilk aşkı ile buluşarak bu aşkı yeniden alevlendirecektir. Mine ve Sinan’ın bu kavuşması Timur’u nasıl etkileyecek? Turan usta ve Timur’u nasıl sürprizler bekliyor?
Mine, onca zamandan sonra Sinan’ı ilk defa görmektedir. Heyecanlanır, telaşlanır. Sinan’a kızgın ve kırgındır. Bu arada Timur da Mine’yle buluşmak üzere mağazaya gelmektedir. Sinan ise oraya Mine çağırdı sanmaktadır, konuşmak ister.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder