18 Kasım 2011 Cuma

Bir çocuk sevdim 10.bölüm izle seyret


Bir çocuk sevdim 10.bölüm izle , Bir çocuk sevdim 10.bölüm tek parça izle , Bir çocuk sevdim 18 kasım cuma izle , Bir çocuk sevdim izle , Bir çocuk sevdim son bölüm izle
Bir çocuk sevdim dizisinin 10.bölümüne ait fragman ve özet ; Sinan, adını söylediği anda Timur onun kim olduğunu anlar. Mine’nin kocası olarak, Sinan’a haddini bildirir. Sinan ise duyduklarıyla daha da sarsılacaktır. Oğlunun üzüntüsünü gören Seda, ona yalan söyledikleri için huzursuzdur. Belki de gerçeği anlatmanın vakti geldi diye düşünür. Timur’dan para almayacağını söyleyen Mine iş bulmakta kararlıdır. Evde ise Merve onu huzursuz etmek için elinden geleni yapmaktadır. Timur durumu fark edip kızıyla duygusal bir konuşma yapar. Bunun üzerine Merve, babasına, Mine’yle iyi geçindiğini kanıtlamak ister. Yapacağı şey sadece Mine’yle Timur’un arasını açmakla kalmaz, Turan’ı bile endişeye sürükler. Kızını evlendirmekle hata ettiğini düşünmeye başlayan Turan, Timur’dan hesap sorar. Öte yandan psikolojisi iyice bozulan Emine darmadağın olmuştur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder