18 Kasım 2011 Cuma

Adını Feriha Koydum 35.bölüm izle fragman full


Adını Feriha Koydum 35.bölüm izle , Adını Feriha Koydum 35.bölüm tek parça izle , Adını Feriha Koydum 18 kasım cuma izle , Adını Feriha Koydum izle , Adını Feriha Koydum son bölüm izle
Adını feriha koydum dizisinin show tv ekranlarında yayınlanacak olan 35.bölüm özeti ve fragmanına sitemizden ulaşabilirsiniz.Dizinin bu bölümünde ; Levent’in okuldaki varlığı Emir ve Feriha için büyük bir süpriz olmuştur.Emir okuldan uzaklaştırma cezası aldığı için Levent ile olan hesaplaşmasını ileri bir tarihe almak zorundadır.Okula gidememek Levent ile kozlarını paylaşamamak Emir’i içten içe kudurtmaktadır.Feriha ise Levent ile olan yakınlığını sorgulamaya başlamıştır kendi içinde.Ömer’in sorunlarının büyük bir boyuta gelmesi Zehra’nın canını fazlasıyla sıkmaya başlamıştır.Oda kendini kendi içinde bir kendini sorgulamaktadır.Sonunda Ömer’ide alıp köye dönme kararı alır.Feriha annesinden ayrılmanın üzüntüsünü yaşayacaktır ve bu ayrılık hiçte kolay olmayacaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder