25 Kasım 2011 Cuma

Adını Feriha Koydum 36.Bölüm izle

Adını Feriha Koydum 36.Bölüm izle
Adını Feriha Koydum 36.Bölüm izle, adını feriha koydum 25 kasım cuma izle, adını feriha koydum 36.bölüm tek parça izle, Adını Feriha Koydum izle, adını feriha koydum son bölüm izle
25 kasım cuma günü show tv ekranlarında yayınlanacak olan adını feriha koydum dizisinin 36.bölüm fragmanını sitemizden izleyebilirsiniz.Dizinin bu haftaki bölümüne ait fragman ve bu hafta yaşanacaklar ; Zehra ve Ömer’in gidişi kapıcı dairesini hüzne boğarken Feriha’yı annesinin yokluğunda zor günler beklemektedir. Cezası biten Emir okula geri döner. Emir ve Levent arasındaki gerilim tırmanırken, Feriha ve Emir arasında ise duygusal gerilim yükselir. Karşı karşıya geldikleri her an yeni bir hesaplaşmaya dönüşür. Seher, Cansu’ların evinde çalışmaya başlarken bir yandan da Zehra’nın ardından evde kendi düzenini kurma peşindedir. Levent’in hayatında biri olduğundan şüphelenen ve çok acı çeken Sanem ise, otelde hiç beklemediği tanıdık bir yüzle karşılaşır. Öte yandan, Feriha ve Mehmet annesiz ilk doğum günlerini geçirmenin burukluğu içindeyken, Feriha’ya yapılan kötü bir sürpriz Emir’i de Levent’i de çileden çıkarır. Feriha ve Emir’in okulda bir kez daha karşı karşıya gelmesi herkes için şok olurken, sonunda buzlar eriyecek midir?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder