29 Ekim 2011 Cumartesi

Bu Yazı Nasıl Geçirdim Türkçe Dublaj izle

Bu Yazı Nasıl Geçirdim Türkçe Dublaj izle
Bu Yazı Nasıl Geçirdim Türkçe Dublaj izle, Türkçe Dublaj film izle, Dram filmleri izle, Bu Yazı Nasıl Geçirdim izle Türkçe Dublaj, Bu Yazı Nasıl Geçirdim filmini izle, How I Ended This Summer Türkçe Dublaj izle
Filmin Başlığı:Bu Yazı Nasıl Geçirdim Türkçe Dublaj izle
Filmin Bilgisi:Film, Kuzey Buz Denizinde terkedilmiş bir adada bir kutup istasyonunda geçer. Sergei meteorolog Pavel de yeni mezundur ve aylardır alan araştırması için bu terkedilmiş yerde çalışmaktadırlar..Bir gün Pavel önemli bir radio mesajı alır ve bunu Sergei’e anlatmak için uygun zamanı bekler. Ancak korku yalanı ve şüpheyi de beraberinde getirecektir…
Filmi Ekleyen:OceanGirL
imdb puanı:7,1 (1,948 OY)
sinemalar.com puanı:5,8 (7 OY)
Filmin Türü:Dram
Filmin Çekildiği Ülke:Rusya
Filmin Yapım Yılı:2010
Filmin Yönetmeni:Aleksei Popogrebsky,
Filmdeki Oyuncular:Sergei Puskepalis, Grigory Dobrygin,
Yapımcı:Aleksandr Kushaev, Roman Borisevich, Mikhail Kolodyazhny, Andrei Murtazaliev,
Senaryo:Aleksei Popogrebsky,
Gösterim Tarihi:28 Ocak 2011 Amerika
Filmin Süresi:2 saat 4 dakika
Film hakkında ilginç bilgiler:Film 2010 senesinde düzenlenen, 54. Londra Film festivalinde birinci olmuştur. BFI LONDON FILM FESTIVAL 2010
Filmin hasılatı ve bütçesi:Filmin bütçesi $2,500,000.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder