28 Ekim 2011 Cuma

Bir Çocuk Sevdim 8.Bölüm izle

Bir Çocuk Sevdim 8.Bölüm izle
Bir Çocuk Sevdim 8.Bölüm izle, bir çocuk sevdim 28 ekim cuma izle, bir çocuk sevdim 8.bölüm tek parça izle, Bir Çocuk Sevdim izle, bir çocuk sevdim son bölüm izle
28 ekim cuma 2011 de kanal d ekranlarında yayınlanan bir çocuk sevdim dizisinin 8.bölümünün özeti ve fragmanı ;Merve ne yaptığının farkında değildir ve tekneyi alıp açılmıştır.Tekne ile biraz gidip kontrolü kaybedince kendisini denizin ortasında yapayanlız bulur.Timur ise kızının ortadan kaybolduğunun farkına varmış onu aramaya koyulmuştur.Mine evlenmeyi kabul etmiştir.Teyzesinin hapisten çıkmasını dört gözle beklemektedir.Amerikadan dönen Sinan herşeyden habersizdir.Tek derdi düşüncesi Mine ye gitmektir.Mine ise evliliğe doğru adım atmak üzeridir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder