24 Ekim 2011 Pazartesi

Benim Ve Rozun Sonbaharı izle

Benim Ve Rozun Sonbaharı izle
Benim Ve Rozun Sonbaharı izle
Filmin Başlığı:Benim Ve Rozun Sonbaharı izle
Filmin Bilgisi:Benim Ve Rozun Sonbaharı yerli filminde, Kasabasını kurtarmaya çalışan halkın ve ona önderlik eden gazeteci Metin’in (Serkan Altunorak) mücadelesini ve bu mücadelenin iniş çıkışlarını samimi bir dille izleyiciye aktarır.Çekim mekanı olarak kullanılan Hasankeyf’i suların nasıl yutacağını gösteren digital efektlerin yanı sıra iddialı aksionel efektlerin de yer aldığı filmde, doğunun sert gerçeği, yörenin büyülü görüntüleri de filmin dikkat çeken unsurları arasındadır. Keyifli seyirler.
Filmi Ekleyen:OceanGirL
imdb puanı:6,2 (37 OY)
sinemalar.com puanı:5,9 (34 OY)
Filmin Türü:Dram,Politik
Filmin Çekildiği Ülke:Türkiye
Filmin Yapım Yılı:2007
Filmin Yönetmeni:Handan Öztürk
Filmdeki Oyuncular:Serra Yılmaz, Öznur Kula, Aytaç Ağırlar, Tevfik Yapıcı, Zerrin Arbaş, Serkan Demir Altınorak,
Yapımcı:Ali Kaygısız
Senaryo:Handan Öztürk,
Gösterim Tarihi:1 Mayıs 2009 Türkiye
Filmin Süresi:1 saat 36 dakika

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=INYhB1k_xXA?feature=player_embedded&w=640&h=360]

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder