22 Ekim 2011 Cumartesi

Bir Çocuk Sevdim 7.Bölüm izle


bir çocuk sevdim 7.bölüm izle ,bir çocuk sevdim 21 ekim cuma izle , bir çocuk sevdim izle , bir çocuk sevdim son bölüm izle
Mine ne yapacağını bilemez bir durumdadır. Çıkışlar onun için tamamen kapanmıştır. Ailesi onun Timur ile evlenmesini istemektedir. Teyzesinin gözaltında olması onu bir hayli üzmektedir. Kararını vermek içinde aslında onu beklemektedir. Timur Mine’nin teyzesinin bulunduğu bu durumdan kurtulması için elinden geleni yapacaktır.
Emine ise kardeşinin Timur ile evlenebileceğini düşündükçe kahrolmaktadır. Emine hep bir ümit içerisindedir. En sonunda kararlarına hükmedemez ve Timur’un karşısına dikilir. Emine için onunla konuşmak onun daha da üzülmesine sebebiyet verecektir.
Evlilik için kızının fikrini almak isteyen Timur beklenenden daha da büyük bir tepki görecektir. Kızı babasını çok sevmektedir ve bir evlilik ile bu durumu bozmak istememektedir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder