17 Mayıs 2012 Perşembe

Senden Bana Kalan Türkçe Dublaj izle

Senden Bana Kalan Türkçe Dublaj izle
Senden Bana Kalan Türkçe Dublaj izlemek her zaman oldugu gibi ya da şöyle diyelim bir çogunuz sevdigi gibi daha keyifli . İnsan kendi dilinde daha rahat ediyor.Senden bana kalan filmini izlerken çok şey ögreneceksiniz. Karısının ölümünden sonra iki kızıyla kalan babanın yaşadıklar konu edilmekte. Ama şöyle bir durum var ki senden bana kalan full izlerken sizi şaşırtacak. O da ölen annenin ölmeden önce eşini aldattıgı gerçeginin su yüzüne çıkması. Şimdi birçogunuz kadın için kötü şeyler söyleyecek ancak adam eviyle hiç ilgilenmeyen bir adam bu da onu haklı çıkarmaz tabiki ancak bir faktör sonuçta. Neyse bu kadar çene yapmak yeter.haydi izleyelim filmi keyifli seyirler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder