3 Mayıs 2012 Perşembe

Düşler Bahçesi Türkçe Dublaj izle

Düşler Bahçesi Türkçe Dublaj izle Düşler bahçesi filmini izlemek için konusunu okudugumda hmm aşırı dram var bu filmde aglamaya niyetim yok diyerek vazgeçmiştim. Ancak Düşler bahçesi full izlemeye başladıgımda kesinlikle düşündügüm gibi olmadıgını anladım. Düşler bahçesi türkçe dublaj izlemedim. Altyazılı olarak düşler bahçesi izlemek daha bir keyif verdi bana açıkçası. Güzel ve akıcı bir ingilizceyle filmi daha da anlaşılır ve keyifli bir hale getirmişler. Bir babanın çocukları için büyük bir risk almasını ve annenin büyük fedakarlıgını izleyecegiz. Hayatta cesaret edemedigimizden dolayı kaçırdıgımız bir çok fırsat vardır eminim. Aslında bunun için sadece ama sadece 20 saniyelik bir nefes tutma yani cesaretlenerek istedigimiz şeyi söyleme veya şeye adımımızı atmak yeterli..Sadece denemeye bakar..Filmi izlediginizde ne demek istedigimi anlayacaksanız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder