11 Mayıs 2012 Cuma

pudor izle

yine sizlere ilginç konulu bir filmden bahsedecegim.film de karekterler baya fazla.filmin adı niye pudor onuda izleyip göreceksiniz.pudor filmini izleyen biri olarak filmi begendigimi söyleyebilirim.filmdeki ana karekterler yanlız bir kadın,yaşlı bir adam,hayalleri tükenmiş bir genç ve gizli aşıgı olan bir adam.pudor izlenilecek bir film mi derseniz eh işte vaktiniz varsa izleyin derim sizlere.pudor türkçe dublaj izlenilirse daha anlaşılır diye düşünüyorum.çünkü altyazılarda falan baya bir sıkıntı yaşıyorsunuz izlemekte yani anlamakta.pudor full izleyen biri olarak şahsen ben altyazılı halinden birşeyler anlamadım.ama ingilizcesi iyi olan arkadaşlar için sıkıntı olmayacaktır.lafı daha fazla uzatmadan sizlere elveda diyorum sizleri filmin fragmanı ile baş başa bırakıyorum diyecegim ama filmin fragmanınıda en kısa zamanda bulup yerleştirecegim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder