30 Eylül 2011 Cuma

adını feriha koydum 28.bölüm izle

adını feriha koydum 28.bölüm izle
adını feriha koydum 28.bölüm izle,adını feriha koydum 28.bölüm tek parça izle,adını feriha koydum son bölüm izle,adını feriha koydum izle
30 eylül cuma 2011 tarihinde show tv de yayınlanancak olan adını feriha koydum dizisinin 28.bölümünde ; Canan’ın oyunuyla herşeyin açığa çıkması ve yalanların su yüzüne vurmasıyla herşey değişir.Emir ve Feriha için hiçbirşey eskisi gibi olmayacaktır.Emir eksik kalan parçaların da tamamlanması tüm yalanların açığa çıkmasının peşindedir.Feriha’nın anneside gerçeklerin açığa çıktığını öğrenince en az kızı kadar o da yıkılır.Eve köyden gelen iki misafirinde kapıcı dairesine yerleşmesiyle ev bayağı kalabalıklaşır.Feriha Emir ile konuşup herşeyi düzeltme peşinde olsada Emir baya öfkelidir.Emir öfkesine engel olamamakta bu durumuda çevrsindekilere belli etmektedir.Kimse hiçbirşeyin farkında değildir.Emir Feriha dan intikam almaya niyetlidir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder