23 Eylül 2011 Cuma

Adını Feriha Koydum 27. Bölüm izle

adını feriha koydum izle
adını feriha koydum 27. bölüm tek parça izle,adını feriha koydum 27. bölüm izle,adını feriha koydum 23 eylül cuma izle
adını feriha koydum dizisinin bu haftaki bölümüne ait bölüm bilgileri ve fragman videosuna sitemizden ulaşmanız mümkündür.dizide yine yalan dolan ne ararsanız var
bildiginiz yalan rüzgarı.türk halkıda bu diziye neden rağbet gösteriyor hala anlamış degiliz.bir kapıcı kızının gerçekleri itiraf edememesi tam 27 hafta sürdü.hala sürecege benziyor.
Bölüm özeti:23 eylül cuma 2011 de show tv de ekrana gelecek olan adını feriha koydum dizisinin 27. bölümünde Feriha ve Emir’i birlikte gören Cansu sinirlenir.Feriha tam herşeyi itiraf etmeye kalkacakken yine Emir ile tartışır ve gerçekler bir süreliğine rafa kaldırılır.Feriha Emir i kaybetmekten çok korkmakta ona gerçekleri anlatma çabasındadır ama bu aradada Emir gerçeklere doğru yaklaşmaktadır.Feriha Emir e gerçekleri anlatmak için beklerken Emir ile hiç beklenmedik bir yerde karşı karşıya gelir.Türk televizyonunun yeni yalan rüzgarı olan adını feriha koydum dizisinin 26. bölümüne ait fragman videosuna sitemizden ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder