16 Ocak 2012 Pazartesi

Senden Bana Kalan izle

Senden Bana Kalan izle
Senden Bana Kalan izle,Türkçe Altyazılı film izle, Dram filmleri izle, Senden Bana Kalan filmini izle,Senden Bana Kalan full izle, The Descendants izle
Filmin Başlığı:Senden Bana Kalan izle
Filmin Bilgisi: Eşinin trajik bir bot kazası geçirmesinden sonra, geride kalan iki kızı ile ilişkisinin hiç de hayal ettiği gibi olmadığını farkeden Hawai’li zengin baron Matt King kızıyla birlikte seyahate çıkar. Amacı ise yaşanılan talihsiz kazadan önce, eşi Elizabeth ile ilişkiye giren genç emlakçıyla yüzleşmektir….Ancak yaşadıgı olayların travmatik etkisinden doalyı, istediklerini ne derecede gerçekleştirebilecektir orasını izleyerek ögrencegiz. Keyifli seyirler dilerim.
Filmi Ekleyen:OceanGirL
imdb puanı:8,0 (7,388 OY)
sinemalar.com puanı:5,9 (18 OY)
Filmin Türü:Dram,Komedi
Filmin Çekildiği Ülke:Amerika
Filmin Yapım Yılı:2011
Filmin Yönetmeni:Alexander Payne
Filmdeki Oyuncular:George Clooney, Matthew Lillard, Judy Greer, Robert Forster, Shailene Woodley, Beau Bridges, Mary Birdsong, Michael Ontkean, Fileena Bahris, Linda Rose Herman, Mark Ahsing, Amara Miller, Nick Krause, Dane Justman, Celia Kenney, Jordan Kirkwood, J. Philip Koontz, George Simms, Stephen Meyers, Tom Holowach, Carol Fullerton, Matt Esecson, Davo Coria, Courtney Diehl, Barbara L. Southern, Larry Wegger, Rob Huebel, Milt Kogan, Scott Michael Morgan, Paul Edney, Sonya Balmores, Patricia Hastie, Joji Yoshida, Matt Corboy, Troy Manandic,
Yapımcı:Alexander Payne, Jim Burke, George Parra, Jim Taylor, Kalidas,
Senaryo:Alexander Payne, Nat Faxon, Jim Rash,
Gösterim Tarihi:3 Şubat 2012 Türkiye
Filmin Süresi:1 saat 55 dakika
Film hakkında ilginç bilgiler:
Filmin hasılatı ve bütçesi:Film Amerikada gösterime girdigi ilk hafta $1,190,096 hasılat elde etmiştir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder