2 Ocak 2012 Pazartesi

Bir Kadın Tanıdım 7.Bölüm izle

Bir Kadın Tanıdım 7.Bölüm izle
Bir Kadın Tanıdım 7.Bölüm izle,bir kadın tanıdım izle, bir kadın tanıdım son bölüm izle,Bir Kadın Tanıdım 7.Bölüm Tek Parça izle,Bir Kadın Tanıdım 2 ocak pazartesi izle
Tnt ekranlarında pazartesi günleri yayınlanan bir kadın tanıdım 7.bölümü ile yine sizlerle olacak.Dizinin bu haftaki bölümünün özeti ve diziye ait fragmana sitemizde yer verilmiştir.Dizi başladıktan sonra diziyi sitemizden takip etmeniz mümkündür.Leyla, Kara Murat’ın boğazına bıçak dayamıştır. Leyla, Murat’a yeni bir hayat kurduğunu ve ona engel olmamasını söyler. Onun kararlı olduğunu gören Kara Murat ise Leyla’dan çok etkilenmiştir.
Bu sırada Leyla’ya yetişmek isteyen Umut, frenlerinin tutmadığını fark eder. Leyla ve Murat’a çarpmamak için yolunu değiştirse de bir anda önüne çıkan Aslı’ya çarpar. Bir duvara vurarak durabilen Umut, Aslı’nın yanına koşar ancak durumu hiç iyi değildir.

Acilen ameliyata alınan Aslı’nın ailesi, Umut’tan şikayetçi olur. Umut gözaltına alınır.

Leyla ise hiç beklemediği bir anda köşeye sıkışmıştır. Öldürdüğü kocasının kardeşi Yakup ve abisi Orhan’ın doğrulttuğu silahla burun buruna gelen Leyla, artık kaçamayacağını anlamıştır…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder