5 Nisan 2012 Perşembe

adını feriha koydum 54.bölüm özeti ve bilgileri

cuma günlerinin en çok izlenilen dizisi adını feriha koydum 6 nisan cuma günü 20 00 da show tv ekranlarında sizleri bekliyor olacak.feriha ile emir arasındaki gerginlik devam etmekte.emirin çocuğu olması durumu
ferihayı çileden çıkarmaktadır.feriha ile emir artık ne yapacak neler olacak gerçekten merak konusu.dizinin özeti 20 00 da yayınlanacak daha sonra yeni bölüm gelecek.
adını feriha koydum 54.bölüm izlemeniz için bugün yani 06 04 2012 de show tv ekranlarında olacak.
emir ferihayı nasıl ikna edecek mahkeme nasıl sonuçlanacak buda konuşulanlar arasında.bu arada siz bu dizilerin kaçıncı bölüm olduğunu nasıl takip ediyorsunuz anlamış degilim.benim takip ettigim diziler var ama
sorsanız kaçıncı bölüm tövbe ya ne aklımda ne fikrimde.bu tür izleyicilerimiz için zaten gerekli linkleri verdik.adını feriha koydum son bölüm izle
yazarsanız googleye size bir çok yol gösterir ama siz yinede bizim takip ettigimiz sitelerden şaşmayın.adını feriha koydum izleyicilerine güle güle deyip başka bir yazıya geçelim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder