2 Aralık 2011 Cuma

Bir Çocuk Sevdim 12.Bölüm izle

Bir Çocuk Sevdim 12.Bölüm izle
Bir Çocuk Sevdim 12.Bölüm izle, Bir Çocuk Sevdim 12.bölüm tek parça izle, Bir Çocuk Sevdim 2 aralık cuma izle, Bir Çocuk Sevdim izle, Bir Çocuk Sevdim son bölüm izle
2 aralık cuma günü kanal d de yayınlanacak olan bir çocuk sevdim dizisinin 12.bölümünde yaşanacaklar ve diziye ait fragman;Mine’nin evlilik haberi ile sarsılan Sinan, ani bir karar ile tedavi olmak için Amerika’ya gitmişti… Uzun bir süre sonra Türkiye’ye dönen Sinan, babasının işiyle ilgili sıkıntılarını duyar ve hızlıca bir iş kurma kararı aldığını ailesiyle paylaşır.

Bir restoranda keşfettiği aşçı Derin ile bir iş ortaklığı kurmak ister. Belki bu iş ortaklığı onları yeni bir aşkın içerisine alacaktır. İlk aşkı Mine’yi hala aklından çıkaramayan Sinan’ın derin yaralarını bu aşk saracak mı?
Uzun zaman sonra birinden etkilenen Sinan’ı bundan sonraki süreçte ne gibi sürprizler bekliyor? Her şeyden habersiz olan Mine ise oğlu Hasan ve Timur ile mutlu bir aile tablosu içerisinde olsa bile, yine de hüznü herkes tarafından fark ediliyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder